Ieder zijn eigen pad

Net zoals iedereen uniek is, is ook ieders leerpad uniek. Zo ook dat van Scott.

Vaarwel schoolboeken

Scott volgde vorig jaar nog de TL-opleiding op onze school. In dat jaar, een maand voordat hij zijn diploma zou kunnen behalen, maakte hij de keuze om de schoolboeken vaarwel te zeggen. Scott had een ander pad voor ogen. Hij wilde via de richting ATL (Arbeidstoeleiding) doorstromen naar arbeid in combinatie met een BBL-opleiding. BBL staat voor beroeps begeleidende leerweg en dat was precies waar Scott naar op zoek was.

Opleiding én werken

Inmiddels is Scott, zonder diploma maar mét een certificaat voor heftruck en VCA op zak, aangenomen bij VISTA niveau 3 logistiek teamleider. Daar gaat hij de komende twee jaar opnieuw de schoolbanken in. Dat combineert hij met een 34-urige werkweek bij TCK-Sports Group in Kerkrade, waar hij afgelopen week zijn contract tekende.

Deze combinatie van leren en werken is het pad van Scott en we zien dat met vertrouwen tegemoet en wensen hem heel veel succes en vooral ook plezier.